Roadtrip leto 2023 s detmi

15.07 - sobota - kajakovanie na rieke Cetina
16.07 - nedela - odpocinok v kempe
17.07 - pondelok - cesta domov

30.06 - piatok -Vyrazame presne o 12:00 z Teplej. Je teplo ale cesta ubieha rychlo. V Bratislave nas uz caka Samko vonku cize nalozenie ide bez problemov. V Madarsku sa zastavujeme v McDonalde na posilnenie. Deti az doteraz boli hore, ale teplo a jedlo ich zlomilo. Vsetci zaspali a ja valim sam k Balatonu. Je velmi teplo a dusno. Deti sa prebudili asi 20 min pred kempom. Kemp je plny ale vychytali sme fajn miesto pod stromami. Ideme si hned zaplavat. Potom vecera v miestnej restauracii, sprcha a odpocinok. Vecer sa dost ochladilo cize klimu nieje treba. Na to aky je kepm plny je tu vecer neskutocne ticho. Spi sa vyborne.

01.07 - sobota - Podozrivo skoro sme sa prebudili (cca:9:00). Rano je pod mrakom a pofukuje. Nafukali sme Paddelboard a uz sme na vode. Je tu vodny park , tak skusame prekazky. Je to narocne, ci ze si navarime cestoviny a je odpocinok v karavane. Chalani pocuvaju Rammstein a Vika pise s frajerom.

V noci trosku sprchlo. Moc sa neochladilo.

02.07 - Nedela - Rano vstavam ako prvy. Mal som v plane ist este na vodu , ale kym sa vymotam je uz neskoro a musim zacat balit. Ide to podozrivo rychlo. Platim na recepcii a vyrazame okolo 11:00. Caka nas 400km. Cela cesta ide po dialnici. V Slovinsku miestami prsi. Do kempu sme dorazili okolo 18tej. Povedali nam ze maju volne posledne miesto, aj to Premium. Mam pocit ze ma chcu oklamat, ale beriem ho , nakolko sa mi nechce to preverovat. Premium miesto je v kopci na strku a kedze je po dazdi tak kde nieje strk je blato. Neviem sa tam napasovat, ale nakoniec som to nechal na tom strku. Nafukal som paddelboard a vyrazam na jazero. Voda je zaujimavo tepla a s kraja mutna, ale dalej je krasne priezracna.

Vecer sa prezliekame a ideme na veceru do miestnej restiky. Je chladno, na mikinu.

Kemp ma inu atmosferu. Je tu tak horsky a tajomne. Cely kemp je obklopeny vysokymi horami a hustym lesom. Je tu poriadna tma.

03.07 - pondelok - okolo piatej ráno začalo pršať. Musel som poschovavat rýchlo veci čo zostali vonku a premiestniť chladničku. Je ale teplo.
Deti vstávajú až okolo 12tej. Chalani sa bláznia a Vika je mrzuta. Okolo 13 tej sa dast ukludnuje.

Ideme sa prejst okolo jazera co je cca7km. Poprcha ale je to nadherne.

Nazad v kempe si ideme este naposled zaplavat do jazera a potom je odpocinok na lozku. Sackova polievka, sprcha a dobru noc. Stale prsi.

04.07 - utorok - Rano sa budim do slnecneho dna. Je krasne cize vsetko uschne a ja balim. Vyrazame okolo 11:30. Deti sa chcu zastavit v Ljubljane , cize navstivime namestie, vyhliadku a mcdonald. Mesto je take nezazivne.

Celkom sa zdrzime cize do Chorvatska sa cesta celkom pretiahne. Na parkovisku v Plitviciach sme v noci a je zatvorene , cize sa presuvame asi 5km na parkovisko pri obchodoch kde prespime. Noc je rusna lebo je tu nejaky klub a potom ludia sedia na prilahlej benzinke.

05.07 - streda - Rano vstavam , idem na wc na benzinku , rychlu sprchu v karavane a presuvam sa na parkovisko v Plitviciach. Snazia sa ma tam presmerovat na ine parkovisko ale neuspesne. Listky maju az na 11:40 ale to nevadi lebo deti este spia. Pomaly ich budim , ranajky a idesa. Je vela ludi , asi ako vzdy. Cestou nam dvakrat zaprsi asi 2 min ale sme vzdy na dobrom mieste cize pohoda. Cestou vlacikom nazad na parkovisko sa silno rozprsi, cize je to adrenalin.

V karavane sa prezliekame do sucheho a vyrazame do Vodic. Cestou mam malo nafty cize musim pouzit bandasku co mam v zalohe, ale vsetko je nakoniec ok. Tankovanie na dedine 1.3Eur a na dialnici 1.8Eur.
Vo vodiciach sme okolo 21:00. Prekvapivo mam miesto v prvej rade. Ide sa spat.

06.07 - stvrtok - Dnes je na programe pohoda na plazi, Je teplo ale fuka, cize sa to da vydrzat. Dal som prat na recepciu. Samko je vecer nejaky unaveny. Snad bude v pohode.

07.07 - piatok - pohoda  na plazi

08.07 - sobota - cestujeme k pramenu rieky Cetina. Je to len 70km ale musime prejst dve horske sedla. Vyrazame az okolo 17tej nakolko deti spia do 12tej.  Na prameni skoro nikto nieje, az na jedneho premotivovaneho farara. Skusame ist do vody, ale nejde to, voda ma 3 stupne. Okamzite krce do noch ti nedovolia pokracovat hlbsie.

Prespavame asi 20km nazad na vrchole horskeho sedla. Je tu nadhere ticho. Noc je velmi pokojna.

09.07 - nedela - Rano sa pomaly zbierame. Vsetci sme hore az okolo obeda. Dnes sa presuvame do kepmu v Sibeniku. Je to blizko asi 50km cize okolo 14tej sme tu. Voda je skvela, tak sa kupeme, varim spagety a ide sa na prechadzku po kepme.

10.07 - pondelok - Dnes je pohoda na plazi. Mato bali baby a Samko sa bavi na skakacom hrade do noci.

11.07 - utorok - trosku zmena planu a uz dnes sa presuvame do kempu v Omisi. Cesta ide rychlo, Kemp je prazdny nakolko tam prave koncil festival, Ideme sa kupat, je teplo.

12.07 - streda - Dnes sme mali v plane vyrazit na kajaky, Deti ale vstavaju az o 12tej cize vyrazame az poobede. Cetina je vysoko takze popod most to ide ztazka. Samko s Matom sa trochu trapia hore prudom. treba ich casto motivovat. Cesta nam trvala okolo 3 hodin. Na vrchu si davame jedlo a vyrazame nazad. Spet to uz ide rychlejsie. V kepme je potom odpocinok, sme unaveny.

13.07 - stvrtok - Odpocinok na lozku, tak by sa dal definovat nas den. Deti vstali az o 17tej

14.07 - piatok - dnes sa presuvame nazad do vodic , nakolko je tu vela komarov a sme dost dostipany a vo Vodiciach nam bolo prijemnejsie. Ideme Jadranskou magistralou ktora vcera horela, Je tu vsade dym, zhorene lesy , zahrady , milion hasicov. Drsne. Vecer sa prejdeme mestom , davame si pizzu a dobru noc

15.07. - sobota - dnes su deti nejake unavene, za cely den vstanu iba na WC alebo na jedlo.

16.07 - nedela -  na vecer planujeme vyrazit z kempu ked uz nebude tak teplo, aby sme urazili nejaku cast cesty. Nakoniec je tu este trochu stresu , lebo musime skor vypratat parcelu nakolko ju niekomu rezervovavali aj ked sme tu este my. Tak sa presuvame vedla. Mata boli hrdlo tak polihuje. Je teplo, ja pomaly balim a okolo 18tej vyrazime. Zastavujem pred 22 ze prespime na parkovisku pred McDonaldom , ale je tu straaasne plno tak sa presuvam asi 10km na dalsiu k BurgerKingu. Tu je poloprazdno ale to asi preto ze pred tromi minutami zavreli. Tak nam zostava iba Hotdog z benzinky, sprcha a postel. Vsetko je rozpalene, neda sa zaspat, je teplo.

17.07 - pondelok - Rano vstavam okolo 8:00. V noci sme mali otvorene dvere koli teplu.Trosku pofukuje , tak je tu este znesitelne. Cesta ide dobre. Okolo 17tej vysadzame Samuela a zhruba o 19tej som doma.