Grecko - Chalkidiki leto 2022

Plan cesty:

Vyrazame v piatok 22.07.2022 ako trojclenna posadka a kamarati Vanickovi svojim karavanikom na dva tyzdne na prieskum Grecka - Chalkidiki

Piatok - cesta do kempu Vadaš v Štúrove. 205km z Teplej

Sobota -  cesta do kempu Újszegedi Partfürdő és Kemping, Szeged, Üdülők, 6726 Maďarsko - 242Km

Nedeľa - cesta cez Srbsko a prespime na dialnicnom oddpocivadle okolo mesta Niš cca 450Km

Pondelok - prichod na Chalkidiki do kempu Ouzouni Beach Camping cca 470Km

Piatok - cesta do Niš v Srbsku a prespanie na dialnicnom odpocivadle

Sobota - Cesta do kepmu Partfurdo v madarsku

Nedela - Cesta do Teplej

Dnes je Streda 20.07 a zistil som ze mi tecie palivove cerpadlo na Avii. S Jirkom sme to rozobrali a zatial to vyzera na tesnenie. Objednali sme ho v Alze. Zajtra sa uvidi.

Štvrtok- Avia vrci , ale voľnobeh je nepokojný. Večer dorazila Peťa a okolo 22:00 dorazila Martina s Adelkou. Trosku som doladil Aviu ale moc to nepomohlo.
Piatok - ráno balíme, nákup v Tescu , dávame si obed a vyrážame okolo 13:00. Cesta do Štúrova je horúca. Zabudli sme si stôl, čiže Tomáš nám ho priviezol do Beckova. Vanickovi dorazili do kempu ako prvý a hneď komplikácia , ze pes tam nesmie. Čiže sme prešli rieku a v kempe v Ostrihome uz problémy nerobia. Je tu bazén a Dunaj.

Sobota - je teplo. Kupeme sa a chladíme ako sa dá. Obed si dávame v miestnej restike. Okolo 13:00 vyrážame. Cesta ubieha rýchlo. V Segedine je príjemný kemp. Kupeme sa a ideme nakúpiť na gril. Večer si púšťame muziku a chilujeme pri grile.
Nedeľa - vyrážame na 400km úsek do Srbska. Na hraniciach čakáme asi pól hodinu. Je teplo. Cestou volajú Vanickovi ze ich zobrala polícia a musia s nimi na stanicu. Cestou sa situácia upokojí a 100€ v policajnom vrecku situáciu rieši. Môžu pokračovať. Do ciela dorazime okolo 23:00. Veceriame a bavíme sa na príhode s policajtami.
Pondelok - vyrážame okolo 9:00. Čakajú nás dvoje hranice. V Macedónsku sa spoločne naobedujeme na čerpacej stanici. Cesta ubieha dobre. Avia začína vynechávať vo vyšších otáčkach. Zastavujeme na čerpacej stanici a ja sa pustím do čistenia palivového filtra.Samko situáciu rieši tak , ze ju nerieši. Peťa mi asistuje pri oprave. Asi za hodinu Avia zase vrci. Okolo 18tej sme v kempe. Je tu plno, ale mame miesta vedľa seba.
Utorok - musíme sa presťahovať na druhu parcelu lebo naša je rezervovaná. Ide to ale lepšie ako som očakával. Samko mi asistuje. More je teplé. Peťa Jirko a maly Jirko sú pri vode a pekne im specie plecia. Večer si grilujeme. Pohoda.
Štvrtok - vyrážame na spanie na divoko. Je to blízko , čiže sa neponáhľame. Miesto je super, len je teplo. Hneď sa rozložíme a naskaceme do vody. Očividne sme sa ale moc rozložili a o chvíľu pride polícia a vysvetlia nám ze tu nesmieme kempovat. Musíme pobaliť veci. Mozme sa ale zostat kúpať. Čiže sa osviezime vo vode, naveceriame a presúvame sa do tmy na druhé miesto kde prespime.

Piatok - ráno sa presúvame na druhé miesto. Je to len 3 km. Je tu krásne. Cely den odpočivame.
Sobota - Avia je vybyta lebo stojíme pod stromami. Jirko ma naštartuje cez káble a ja posúval Aviu na slnko.